torstai 29. elokuuta 2013

Elämä on ihanaa !! :)





Nää postaukset näköjään kasautuu tälläsiks "viikkopostauksiksi", sillä nyt jotenki kuvasilmä ei oo istunu mun päässä :/ No mutta tosiaan yritystä on ollu paljonkin, tuossa eka kuva on Kirkkonummen "upeesta" Tivolista, en ite kyllä tivoleista hirveesti tyksi mutta pakko oli käydä siellä haistamassa kylätapahtuman ilmapiiriä varsinki ku meillä oli tää Savonlinnan turisti Katri käymässä :) Tokat kuvat on Ruoholahdesta kun valokuvauskurrssin kera siellä käytiin!

Sunnuntai-iltana sain jonkin ihmeen inspiraation, että viikon ekan päivän alotan aamukahvilla, lämpimillä leivillä ja auringonnousulla. Tuolle rakkaalle Jorvaksensuoralle suuntasin ja aamukahvittelin omassa rauhassa ja kuunnellen hyvää musiikkia :)

Tässä loppuviikosta oon pyörällä polkassu mummolaan moikkaamaan ja viettäny aikaa ystävien kanssa :) Nyt on jotenki täydellinen "j'aime la vie" olo, ollu jo monta päivää putkeen. Toivottavasti hymyily jatkuu vaikka syksy onkin jo ovella.

Tänään olin aika puhelias, pitäiskö mun jatkaa tätä lörpöttelylijaakin päällä vai onko noi kuvat enemmän se kiinnekohta? Ja tohon mun kuvisblogiin rupesin laittaa kuvat isompana, joten mun blogin kuvat tuntuu olevan nyt hirveen pieniä. Päätin vähän isontaa niitä, mitä mieltä ootte, onko näin parempi? :)

4 kommenttia:

  1. Aivan mahtavia kuvia, varsinki toi vika! :) Ja musta oli kiva kun kirjoitit enemmän, vaikkakin kauheen häiritsevää lukea tuolta oma nimi ja lagata, ettei nyt puhuta susta vaan jostain toisesta katrista...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha juu no ehkä siihen pitää tähdätä ^^ Joo uskon että vähän hämmentää ittelleniki käyny jotai vastaavaa välillä :)

      Poista