torstai 5. huhtikuuta 2012

TUHAT SANAA!


Olin tänään kattomassa Kohta 18 leffassa Aten kanssa oli muutens hyvä leffa! ((: Illalla näin muita kavereita :D Ihanaa on pidennetty viikonloppu ((; Huomenna atte ja erkka tulee meille yöks toivottavasti tää viikonloppu sujuu hyvin ((:

Muutens jos joku on ihmetelly miks mun kuvaukses on lukenu "kuva kertoo enemmän kuin sata sanaa" oon aina luullu et se on sata eikä tuhat. siitä tuli kiva väittey mutta hävisin sen. Noh, nyt se on tuhat ((: Siitä rupesin miettiin et jos yks kuva kertoo tuhat sanaa, niin paljon video sitten kertoo?

Jos yhdessä sekunnissa on 22 kuvaa, 22 000 kertaa 60 = 1 320 000 minuutissa, jolloin tunnissa on 79 200 000 kuvaa. Leffa kestää 2h, niin yhdessä leffassa on 158,4 miljoonaa sanaa + elokuvan ne oikeat sanat :D

Minä ja mun erikoiset mietinnät :DD

8 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi :) ! Tosi upeeta kun joku poika kirjottaa blogia, tykkään tosi paljon :)


    http://www.veerruu-timeofmylife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ihanan tunnelmallisia kuvia!! :) Varsinkin noi roikkuvat kengät :D

    http://jivingsoul.blogspot.com/

    VastaaPoista